Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».
Термін повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливі протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Умови повернення для товарів належної якості
Шановні покупці!
Будь-який товар може бути замінений або повернений (але не пізніше 14 днів після отримання посилки) у разі виявлення в ньому суттєвого недоліку (випадкового браку), який робить подальше використання цього товару неможливим.
Обов’язково перевіряйте вміст посилки в відділенні пошти на наявність дефектів товару. Навіть у тому випадку, якщо посилка була попередньо оплачена вами.
Забираючи посилку з відділення, ви погоджуєтесь з її повною комплектацією та відсутністю пошкоджень товару. Претензії щодо явних дефектів після того, як посилка покинула відділення, не приймаються, і повернення/обмін не допускається. У разі виникнення будь-яких питань, будь ласка, зв'яжіться за номерами +380677906062 або +380965717376 Viber.
Термін, умови та порядок повернення товарів належної якості:
Товар, на який є касовий чек або чек з Нової пошти;
Товар в оригінальній упаковці з збереженими бирками та ярликами, який не був у вжитку;
Товар, після покупки якого не пройшло 14 днів.
Для того, щоб зробити обмін, повернення товару належної якості, вам потрібно: Написати повідомлення в чат, у Viber, telegram, або зателефонувати за номером +380677906062 або +380965717376 Viber. Повідомити номер замовлення або номер телефону, на який оформлялося замовлення, причину повернення або обміну товару.
Дані для повернення: Нова пошта, м. Харків, відділення 83.
Умови оплати доставки при поверненні:
При поверненні товару та відправленні покупцю нового товару доставку оплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, який повертається.
При поверненні коштів, у разі неоплати товару, який повертається покупцем, сума доставки вираховується з покупця.
Якщо товар не відповідав опису через провину продавця, доставку обох сторін оплачує продавець.
Процедура повернення товару неналежної якості:
Зателефонуйте за номером +380965717376 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
Повідомте № накладної посилки та № банківської картки для повернення коштів;
При отриманні товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо вам гроші або інший товар. Ми покриваємо витрати на доставку тільки в тому випадку, коли товар був неналежної якості. Якщо товар відповідає опису, всі витрати оплачує покупець.
Список товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню):
Предмети санітарії: корсетні товари; зубні щітки; гребінці, гребінці та щітки масажні; нижня білизна; панчішно-шкарпеткові вироби; інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо). Покупаючи товар в нашому інтернет-магазині, ви підтверджуєте, що ознайомлені та згодні з вищезгаданими умовами обміну та повернення товару.
Придбання товару неналежної якості:
Згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», при виявленні суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного строку споживач має право на заміну товару або повернення коштів. Суттєвим недоліком, згідно з п. 12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів», є дефект, який робить неможливим або недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник по вини виробника, після його усунення проявляється знову по незалежних від споживача причинах і при цьому має хоча б одну з таких ознак:
- він взагалі не може бути усунений;
- для його усунення потрібно більше чотирнадцяти календарних днів або ремонт неможливий у інший погоджений сторонами термін;
- він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено в договорі.
Термін, умови та порядок (процес) повернення товарів неналежної якості:
Товар, на який є касовий чек або чек з Нової пошти;
Товар в оригінальній упаковці з збереженими бирками та ярликами, який не був у вжитку;
Товар, після покупки якого не пройшло 14 днів.
Для того, щоб зробити обмін, повернення товару належної якості, вам потрібно: Написати повідомлення в чат, у Viber, telegram, або зателефонувати за номером +380677906062 або +380965717376 Viber. Повідомити номер замовлення або номер телефону, на який оформлялося замовлення, причину повернення або обміну товару.
Дані для повернення: Нова пошта, м. Харків, відділення 83.
Умови оплати доставки при поверненні:
При поверненні товару та відправленні покупцю нового товару доставку оплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, який повертається.
При поверненні коштів, у разі неоплати товару, який повертається покупцем, сума доставки вираховується з покупця.
Якщо товар не відповідав опису через провину продавця, доставку обох сторін оплачує продавець.
Термін та умови повернення коштів товарів належної та неналежної якості:
Покупець повідомляє номер картки, ім’я-прізвище її власника, на яку готовий отримати повернення коштів. Або ж своє бажання обміняти товар на аналогічний. Ми отримуємо товар на пошті, перевіряємо його на наявність пошкоджень, цілісність та комплектацію.
Кошти повертаються покупцю не пізніше 7 (семи) робочих днів з моменту отримання компанією повернення.
Згідно з ч.3 статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» при поверненні коштів за товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Покупцю буде відмовлено в обміні товару на новий, аналогічний або поверненні коштів, якщо:
- з моменту покупки товару пройшло більше 14 днів;
- товар був у вжитку;
- при перевірці товару виявлені ознаки стороннього втручання (розпакування, спроба ремонту, зовнішні дефекти);
- відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару (ТТН) або елемент комплектації товару.
A) Належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів»
B) Згідно з Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, вказаних в чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.